طراحی لوگو برای وبسایت ، اپلیکیشن و کسب و کار های آنلاین و آفلاین

یک خبر خوب برای کاربران عزیز وبسایت هشت دژ!
امروز میخواهیم خدمات جدیدمون که اسمش طراحی لوگو هست رو ارائه بدیم.

لوگو چیست و چه معنایی میدهد؟

لوگو چیست و معنای آن چیست؟
لوگو به یک نشانه گرافیکی که میتواند به صورت متن ، تصویر یا ترکیبی از این دو باشد.لوگو مورد استفاده شرکت ها ، سازمان ها یا افراد است، تا بتوانند از این طریق نوع خدمات، شغل، اهداف یا محصولاتشان را راحت تر به مشتریانشان معرفی کند.
امروزه لوگو را به معنی نشانه یا نشانواره میشناسند.البته بعضی از افراد گاهی اوقات به لوگو آرم هم میگویند که این اشتباه است.
لوگو میتواند از ترکیب حرف، نشانه ها یا نماد باشد.لوگو، چهره و مشخصه یک برند است پس باید اون رو با کیفیت، خلاقیت و گرافیک بالا طراحی کرد.
لوگو به 3 گروه تقسیم میشود:
1-استفاده از تصویر
2-استفاده از نوشتار
3-ترکیبی از نوشتار و تصویر

تفاوت لوگو و آرم

تفاوت لوگو و آرم چیست؟
لوگو اشکالی از صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این ها بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.
در واقع آرم یک عنوان گرافیکی نیست بلکه فقط یک نشانه ا ساده است و هر کسی با دیدن این نشانه تشخیص میدهد که این آرم مربوطبه چه عنوانی است ولی عمده ای از افراد نمی توانند بفهمند که این نشانه مربوط به چه عنوان یا نهاد خاصی است(نام شرکت، نام نهاد، نام سازمان و…). بنابراین در کنار آرم اسم مربوط به شرکت و یا… که معولا اسمی خاص هست را قرار میدهند. طراحی آرم هم دو سبک متفاوت دارد. بعضی از طراحان نشانه را خودشان طراحی می کنند و بعضی دیگر نشانه را از جای دیگر الگو برداری می کنند.
به طور کلی میتوان گفت که خلاقیت در لوگو 100% و خلاقیت در آرم بین 40% الی 70% به کار رفته است.

ویژگی های طراحان لوگو

۱. برخی از طراحان یک عنوان رو به یک شکل خاص یا گرافیکی و با استفاده از خلاقیت خود به صورت خاصی طراحی و خلق میکنند و این نوع لوگو در ظاهر خود فقط بیانگر یک عنوان است و نکته قابل توجه این طرح شکل گرافیکی بودن عنوان مورد نظر می باشد.
۲. برخی دیگر از طراحان گرافیک عنوانی را به شکلی معنا دار طراحی می کنند که هر کس آن رانگاه کند به راحتی متوجه میشود که این لوگو مربوط به چه عنوان، شرکت٬ورزش و… می باشد . این نوع طراحی از نوع طراحی های حرفه ای و لوگوهای پرهزینه محسوب میشود.
۳. طراحان دیگر یک عنوان رو به شکل اسم عنوان طراحی می کنند که هر کس به راحتی می تواند بفهمد که لوگو شکل چه اسمی است. این نوع سبک طراحی نیز از نوع خیلی حرفه ای و پر هزینه ترین لوگو ها محسوب میشود.
4. برخی لوگو ها هم مانند لوگو شرکت نوکیا,سونی اریکسون و… فقط یک عنوان خاص و انحصاری هستند که یک عنوان تایپ شده به نام لوگو در نظر گرفته می شود.

تیم طراحان گرافیکی ما از نوع دسته های دوم و سوم هستند که این کار رو با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام میدهد

مهم ترین ویژگی لوگو ها

مهم ترین ویژگی لوگوها این است که فقط یک نمونه از آنها در دنیا وجود دارد و خاص می باشد چون زاییده خلاقیتهای یک نفر می باشد و با توجه به اینکه ذاتا خلاقیت هیچ انسانی متشابه با انسان دیگری نیست،لوگوهایی منحصر به فرد کلید میخورد.

تعرفه ها

طراحی لوگو تایپی

20000 تومان

برای خرید طراحی لوگو تصویری بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

طراحی لوگو تصویری

35000 تومان

برای خرید طراحی لوگو تصویری بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

طراحی لوگو ترکیبی

50000 تومان

برای خرید طراحی لوگو ترکیبی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فهرست